Страницы

атестація




2021-2022





ТЕХНОЛОГІЯ ПРОВЕДЕННЯ МАЙСТЕР-КЛАСУ
АНОТАЦІЯ
Заняття майстер-класу – це оригінальний спосіб організації діяльності педагогів у складі малої групи (7–15 учасників). Майстер-клас як локальна технологія трансляції педагогічного досвіду повинен демонструвати конкретний методичний прийом або метод, методику викладання, технологію навчання, виховання. Він повинен складатися із завдань, які направляють діяльність учасників для вирішення поставленої педагогічної проблеми.
ЗАВДАННЯ МАЙСТЕР-КЛАСУ:
Þ   передача вчителем-майстром свого досвіду роботи шляхом прямого і коментованого показу послідовності дій, методів, прийомів і форм педагогічної діяльності;
Þ   спільне відпрацювання методичних підходів учителя-майстра, ухвалення рішення;
Þ   рефлексія власної професійної майстерності учасниками майстер-класу;
Þ   надання допомоги учасникам майстер-класу у визначенні завдань саморозвитку, формуванні індивідуальної програми самоосвіти й самовдосконалення.
У ході майстер-класу учасники знайомляться з методичними розробками з теми; беруть участь в обговоренні отриманих результатів; ставлять питання, отримують консультації; пропонують для обговорення власні проблеми, питання, розробки; висловлюють свої пропозиції.
АЛГОРИТМ ТЕХНОЛОГІЇ МАЙСТЕР-КЛАСУ
І. Презентація педагогічного досвіду вчителем-майстром:
Þ   стисло характеризуються основні ідеї технології;
Þ   описуються досягнення в роботі;
Þ   доводиться результативність навчання дітей, що свідчить про  ефективність технології;
Þ   визначаються проблеми і перспективи в роботі вчителя-майстра.


ІІ. Презентація системи навчальних занять:
Þ   описується система навчальних занять у режимі технології, що презентується;
Þ   визначаються основні прийоми роботи, які майстер демонструватиме слухачам.
ІІІ. Проведення імітаційної гри:

Þ   учитель-майстер проводить навчальне заняття зі слухачами, демонструючи форми ефективної роботи з учнями;
Þ   слухачі одночасно виконують дві ролі: експериментальний клас і експертів, присутніх на відкритому занятті.
IV. Моделювання:
Þ   учителі-учні виконують самостійну роботу з конструювання власної моделі заняття в режимі технології вчителя-майстра;
Þ   майстер виконує роль консультанта, організовує самостійну роботу слухачів і керує нею;
Þ   майстер спільно зі слухачами проводить обговорення авторських моделей навчального заняття.
V. Рефлексія:
Þ   проводиться дискусія за наслідками спільної діяльності майстра і слухачів.

Таблиця 1

Орієнтовна модель проведення майстер-класу
Етапи роботи майстер-класу
Зміст етапу
Діяльність учасників
1. Підготовчо-організаційний: постановка цілей і завдань
Вітання, вступне слово майстра, незвичайний початок заняття
Входять у діалог, проявляють активну позицію, тим самим допомагаючи майстрові в організації заняття
2. Основна частина. Зміст майстер-класу, його основна частина: план дій, що включає поетапно реалізацію теми
Методичні рекомендації педагога для відтворення теми майстер-класу. Показприйомів, які використо-вуються в процесі майстер-класу, показ своїх «родзинок»(прийомів) з коментарями
Виконують завдання відповідно до поставленого зав-дання. Презентація виконаних робіт
3. Моніторинг майстер-класу
Аналіз ситуації за такими критеріями: володіння загальноінтелектуальними способами діяльності; розвиток здібності до рефлексії; розвиток комунікативної культури
Організовує обмін думками присутніх, дає оцінку тому, що відбувається
Рефлексія – активізація самооцінки і самоаналізу щодо діяльності в майстер-класі


ПОЗИЦІЯ ПЕДАГОГА-МАЙСТРА.
Педагог-майстер проводить заняття зі слухачами, демонструючи прийоми ефективної роботи з учнями. Ніколи не прагне просто передати знання, а прагне залучити учасників у процес, зробити їх активними, розбудити те, що приховано навіть для них самих, зрозуміти й усунути те, що заважає у саморозвитку. Усі завдання майстра і його дії направлені на те, щоб підключити уяву учасників, створити таку атмосферу, щоб вони проявили себе як творці. Це м’яке, демократичне, непомітне керівництво діяльністю. Майстер створює атмосферу відвертості, доброзичливості, співтворчості в спілкуванні, виключає офіційне оцінювання роботи учасників майстер-класу.
У взаєминах з колегами майстер повинен застосовувати демократичний стиль педагогічної взаємодії, проявляючи свої особисті якості: комунікативність, загальнокультурний розвиток, інтелігентність тощо. Авторські технології, що презентуються в рамках майстер-класу, не володіють властивістю фотографічної відтворюваності; проте кожна з них несе ідейний заряд, володіє безліччю відтворювальних деталей, прийомів, елементів учительської майстерності.
Слід звернути увагу на мову і голос (тон, сила, виразність, дикція, інтонація, техніка);міміку, жести, управління емоціями;пантоміміку (постава, уміння стояти, сидіти, спостерігати за поведінкою учасників);уміння зосередитися на предметі розмови, володіння мнемотехнікою, аутогенним тренуванням, відсутність скутості;мистецтво спілкування: психологічна сумісність, здібність до педагогічної уваги, емпатія; педагогічну імпровізацію: уміння працювати згідно з планом “в голові”, привертати особистий досвід, керувати незапланованими ситуаціями;психологічну зіркість, уміння вичисляти “геніїв” і підтримувати тих, що “відстають”;комунікативну культуру, уміння вести діалог, дискусію; відчуття часу.
КРИТЕРІЇ ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ І ПРОВЕДЕННЯ МАЙСТЕР-КЛАСУ
1.           Презентативність.Вираженість інноваційної ідеї, рівень її уявлення, культура презентації ідеї, популярність ідеї в педагогіці, методиці й практиці освіти.
2.     Ексклюзивність. Яскраво виражена індивідуальність (масштаб і рівень реалізації ідей). Вибір, повнота й оригінальність вирішення інноваційних ідей.
3.     Прогресивність. Актуальність і науковість змісту й прийомів навчання, наявність нових ідей, таких, що виходять за рамки стандарту, відповідних тенденціям сучасної освіти та методиці навчання предмета, здібність не тільки до методичного, але й наукового узагальнення досвіду.
4.     Мотивованість. Наявність прийомів і умов мотивації, включення кожного в активну творчу діяльність зі створення нового продукту діяльності на занятті.
5.     Оптимальність. Достатність використовуваних засобів на занятті, їх поєднання, зв’язок з метою і результатом (проміжним і кінцевим).
6.     Ефективність.Який ефект розвитку? Що це дає учасникам? Уміння адекватно проаналізувати результати своєї діяльності.
7.     Технологічність. Чіткий алгоритм заняття (фази, етапи, процедури).
8.     Артистичність. Піднесений стиль, педагогічна харизма, здібність до імпровізації, ступінь дії на аудиторію, готовності до розповсюдження і популяризації свого досвіду.
9.     Загальна культура. Ерудиція, нетрадиційність мислення, стиль спілкування, культура інтерпретації свого досвіду.


2016/2017 навчальний рік

Протягом навчального року молоді та досвідчені вчителі ділилися своїм досвідом з учителями школи та Бердянського району.

Разом з учнями 8 класу Пономарьова В.М.  дослідили любовну лірику Петрарка.





Козлова О.В. для вчителів району показала урок  російської мови з теми "Бессоюзное сложное предложение". Систематизувати  знання допомогли засоби ІКТ.




Для вчителів району Сосновська О.М. показала урок з мистецтва для 8 класу ( нова програма) з використанням SMART-технологій.




Цікавий урок-подорож Країною Орфоепії провела учитель української мови Байбара З.М.



І першачки не залишилися осторонь. Вони вже вміють працювати з учителем Мурашкіною З.В.
















У К Р А Ї Н А
ВІДДІЛ ОСВІТИ
БЕРДЯНСЬКОЇ    РАЙОННОЇ     ДЕРЖАВНОЇ   АДМІНІСТРАЦІЇ
НОВОПЕТРІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ
БЕРДЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Леніна 73, с. Новопетрівка, 71162 тел.(06153) 98-1-54
e-mail: novopetrovka.school@meta.ua


                                                  НАКАЗ
05.10.2015                                                                                                      № 109
Про проведення атестації
педагогічних працівників
у 2015 – 2016 н.р.

               Відповідно  до Закону України  " Про освіту" (ст.54), згідно з Конституцією України (ст.10), Законом України "Про мови", на виконання наказів Міністерства освіти і науки України від 20 грудня 2011 року № 1473 ( із змінами, затвердженими наказо Міністерства освіти і науки України від 08 серпня 2013 року № 1135) «Про затвердження Положення про атестацію педагогічних працівників», Департаменту освіти і науки Запорізької обласної державної адміністрації від 14 вересня 2015 року № 0467 «Про атестацію педагогічних працівників установ та закладів Запорізької області в 2015 – 2016 навчальному році», з метою активізації творчої активності педагогів,  підвищення рівня професійної та загальної освіти та  мотивації до якісної роботи , відповідальності за результати навчання та виховання учнів, на підставі рішення засідання атестаційної комісії школи ( протокол №  2  від 01.10 . 2015 р.) , заяв педагогічних працівників
НАКАЗУЮ
1.Провести у 2015-2016 навчальному році атестацію таких педагогічних працівників:

1.     Захарченка М.М. – вчителя фізичної культури, - на відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» та раніше присвоєному званню «старший вчитель».
2.     Волошиної Т.О. – вчителя математики , - на відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст першої категорії».
3.     Мухаметкалієва А.К.. – вчителя  інформатики, -  на присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії», на відповідність раніше присвоєному званню «старший вчитель».
4.     Дейнеги Н.І.. – вчителя початкових класів - на відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст першої категорії».

  2. Затвердити план роботи  та графік засідань  атестаційної комісії .
  3. Атестаційній комісії школи :
-         скласти графіки відкритих уроків, заходів;
-         співбесід з вчителями;
-         здійснити вивчення системи роботи,  при необхідності - узагальнити;
-         підготувати атестаційні листи ;
-         заслухати творчі звіти.
  4. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Сосновській О.М.:
      4.1. Забезпечити належний контроль за проведенням атестації з метою запобігання формалізму в оцінюванні діяльності педагогічних працівників.
      4.2. Забезпечити проходження курсової перепідготовки учителями, які атестуються, до підсумкового засідання атестаційної комісії .
      4.3.. Завершити роботу з атестації педагогічних кадрів  у термін до 01.04 2016 р.
5.     Про підсумки атестації видати наказ по школі.
6.     Надіслати до відділу освіти райдержадміністрації статистичний звіт про підсумки атестаційного періоду, подання про моральне заохочення працівників до 15.04.2016 р.
7.     Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника директора з навчально - виховної роботи Сосновську О.М..

Директор школи             _____________ Т.Р.Ковбаса
                                      
З наказом ознайомлені:



У К Р А Ї Н А
ВІДДІЛ ОСВІТИ
БЕРДЯНСЬКОЇ    РАЙОННОЇ     ДЕРЖАВНОЇ   АДМІНІСТРАЦІЇ
НОВОПЕТРІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ
БЕРДЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Леніна 73, с. Новопетрівка, 71162 тел.(06153) 98-1-54
e-mail: novopetrovka.school@meta.ua


Н А К А З
14.09.2015 р.                                                                                                                                 № 103
Про створення атестаційної комісії
у 2015-2016 н.р.

           З метою активізації підвищення рівня професійної та загальної освіти педагогічних працівників, підвищення мотивації до якісної роботи та відповідальності за результатами навчання й виховання дітей відповідно до Типового положення про атестацію педагогічних працівників України зі змінами і доповненнями,
Н А К А З У Ю :
1.      Затвердити такий склад атестаційної комісії школи:
Голова комісії – Ковбаса Т.Р. ( директор школи )
Секретар – Сосновська О.М. ( заступник директора з навчально-виховної роботи)
Члени комісії:
 Байбара З М. ( учитель- методист української мови та літератури)
Захарченко В.В. ( заступник директора з виховної роботи )
Стельмаченко О.М. ( учитель вищої категорії  початкових класів )
Мухаметкалієв А.К. ( учитель інформатики  І категорії, «старший вчитель» )
             Колісник Г.А. ( голова профспілкового комітету )
2.      Атестаційній комісії забезпечити атестацію педагогічних кадрів відповідно до вимог Типового положення про атестацію педагогічних працівників України.
3.      Заступнику директора з навчально-виховної роботи Сосновській О.М. до 20 жовтня скласти графік проходження педагогічними працівниками атестації у 2015 – 2016 н.р.
4.      Атестаційній комісії, заступнику директора з навчально-виховної роботи, головам МО всебічно вивчити досвід роботи вчителів, які атестуються.
5.      Голові методичної ради школи     Сосновській О.М.  :
- Організувати творчі звіти вчителів, які атестуються.
- Скласти технологічну карту вивчення творчої діяльності вчителів, які атестуються.
- Розробити критерії оцінювання творчої діяльності вчителів, які атестуються.
6.      Організувати систематичне проведення у школі звітів учителів протягом навчального року, узагальнити матеріали наказом по школі, розглянути їх на засіданнях методичної ради та педагогічної ради у січні - березні 2016 року.


Директор школи                                                             Т.Р.Ковбаса
З наказом ознайомлені:


Комментариев нет:

Отправить комментарий