Страницы

шкільні методичні об'єднання

СКЛАД ШКІЛЬНОГО МЕТОДИЧНОГО ОБ'ЄДНАННЯ 
ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ      ШМО вчителів початкових класів
Мурашкіна Зоя Володимирівна - голова методичного об'єднання, вчитель 4 класу, спеціаліст ІІ категорії

Усхопова Тетяна Юріївна - вчитель 1 класу

Стельмаченко Олена Михайлівна - спеціаліст вищої категорії, вчитель 2 класублог Стельмаченко О.М.

Казакова Ольга Ігорівна - спеціаліст, вчитель 2 класу  блог вчителя Казакової О.І.


Добриця Олена Іванівна - вчитель 3 класу

Клюшник Вікторія Леонідівна - спеціаліст ІІ категорії, вчитель англійської мови, вихователь ГПД

Дейнега Ніна Іванівна - спеціаліст І категорії, вчитель індивідуального  навчання

Бочковий Євген Олегович - практичний психолог, вчитель індивідуального навчання

                    
  ПЛАН ПРОВЕДЕННЯ ЗАСІДАНЬ
МЕТОДИЧНОГО ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
НА 2015 - 2016 Н.Р.
                                                      І ЗАСІДАННЯ                              СЕРПЕНЬ
1. Вивчення основних нормативних документів щодо організації навчально-виховного процесу молодших школярів у 2015 - 2016 н.р.
2. Затвердження плану роботи МО на 2015 - 2016 н.р.
3. Про організацію наставництва.
4. Обговорення особистих програм саморозвитку вчителів початкових класів.
5. Про забезпечення підручниками у 2015 - 2016 н.р.

                                                                       ІІ ЗАСІДАННЯ                             ЖОВТЕНЬ
Успішна адаптація кожної дитини як результат грамотної кваліфікаційної психолого - педагогічної підтримки першокласників та їх родин
1. Наступність в діях дитячого навчального закладу й школи, педагогічне керівництво поступовим переходом від домінування ігрової діяльності до навчальної.
 2. Соціалізація першокласників. Система роботи вчителя щодо зародження дитячого колективу, особливості планування виховної роботи в 1 класі.
3. Імідж сучасного вчителя початкових класів як професіонала, що будує навчально-виховний процес на засадах педагогіки гуманізму, толерантності й співпраці.
4. Аналіз перевірки стану ведення робочих зошитів учнями.
5. Практична робота. Розробка дидактичного матеріалу для занять з майбутніми першокласниками.

                                                                 ІІІ ЗАСІДАННЯ                                    СІЧЕНЬ
Системний підхід до формування ключових та предметних компетентностей молодших школярів
1. Реалізація змісту навчальних програм з предметів інфаріантної складової робочого плану на компетентнісній основі.
2. Особливості побудови уроку в початковій школі як цілісного творчого процесу.
3. Інноваційні технології як засів формування ключових компетентностей творчої особистості молодшого школяра.
4. Аналіз семестрових контрольних робіт та перевірки навичок читання, визначення рекомендацій щодо усунення недоліків.
5.Практична робота. Розробка уроків з використанням ІКТ.

                                                                     IV ЗАСІДАННЯ                                    БЕРЕЗЕНЬ
Здоров'язберігаюча організація освітнього процесу в початковій школі,  підтримка рухової активності молодших школярів
1. Технології навчання здоров'ю.
2. Методи і прийоми здоров'язберігаючих технологій.
3. Основні вимоги до якісного уроку в умовах  здоров'язберігаючої педагогіки.
4. Про стан ведення щоденників учнями 3 - 4 класів.
5. Аналіз перевірки зошитів для контрольних робіт ( дотримання норм контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи ).
6. Про стан роботи вчителя - наставника з молодим спеціалістом.
7. Практична робота.Систематизація комплексів ЗРВ, фізкультхвилинок, вправ зорової гімнастики, пальчикової гімнастики, вправ релаксації, вправ точечного масажу.


                                                                       V ЗАСІДАННЯ                                ТРАВЕНЬ
1. Аналіз результатів ДПА у 4 класах, підсумкових контрольних робіт та перевірки навичок читання, виявлення прогалин у знаннях учнів та вироблення рекомендацій щодо їх усунення.
2. Про підсумки участі учнів 1 - 4 класів в інтелектуальних конкурсах "Колосок", "Грінвіч", "Патріот", "Бобреня", "Кенгуру", "Соняшник".
3. Підсумки впровадження нового Державного стандарту початкової загальної освіти.
4. Аналіз роботи методичного об'єднання за рік, визначення завдань на 2016 - 2017 н. р.    




                               СКЛАД ШКІЛЬНОГО МЕТОДИЧНОГО ОБ'ЄДНАННЯ
ВЧИТЕЛІВ ІСТОРИКО-ГУМАНІТАРНОГО ЦИКЛУ      блог ШМО історико-гуманітарного циклу 

Байбара Зінаїда Миколаївна - голова  методичного об'єднання, вчитель - методист  української мови та літератури  

Ковбаса Тетяна Ростиславівна - спеціаліст вищої категорії, старший вчитель української мови та літератури

Колісник Галина Анатоліївна - спеціаліст вищої категорії, старший вчитель української мови та літератури

Козлова Ольга Володимирівна - спеціаліст  вищої категорії, вчитель російської мови

Пономарьова Валентина Миколаївна - спеціаліст І категорії, вчитель зарубіжної літератури

Куса Анастасія Володимирівна - спеціаліст, вчитель історії

Рудик Ольга Дмитрівна - спеціаліст, вчитель англійської мови

Сосновська Ольга Миколаївна - спеціаліст вищої категорії, старший вчитель музичного мистецтва, художньої культури

                             ПЛАН РОБОТИ ШКІЛЬНОГО МЕТОДИЧНОГО ОБ'ЄДНАННЯ 
                                 ВЧИТЕЛІВ ІСТОРИКО-ГУМАНІТАРНОГО ЦИКЛУ
                                                                              СЕРПЕНЬ
1. Завдання на 2015 - 2016 н.р. Затвердження плану роботи.
2. Проект реалізації творчого проекту вчителями літератури "Використання міжпредметних зв'язків як засобу виховання національної духовної свідомості та культури учнів".
3. Вивчення інструктивно-методичних рекомендацій Міністерства освіти і науки щодо особливостей організації навчально-виховного процесу.

                                                                                  ЛИСТОПАД
1.Розвиток творчої компетентності учнів засобами інтерактивного навчання на уроках англійської мови.
2. Використання інформаційно-комунікативних технологій для розвитку орфографічної грамотності на уроках російської мови.

                                                                               БЕРЕЗЕНЬ
1. Розв'язання винахідницьких завдань як ідея розвитку творчого мислення школярів.
2. Ігрові форми роботи на уроках історії як умова розвитку кмітливості учнів.

                                                                               ТРАВЕНЬ
1. Роль кабінету та мультимедійних засобів  у підвищенні ефективності навчання учнів.
2. Творчість учителя у вихованні духовності учнів, формуванні громадської позиції і патріотизму.
3. Про підсумки роботи методичного об'єднання на наступний навчальний рік.

                                  СКЛАД ШКІЛЬНОГО МЕТОДИЧНОГО ОБ'ЄДНАННЯ
     КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВблог ШМО класних керівників


Захарченко Валентина Василівна - керівник ШМО
Лутчак Галина Петрівна - класний керівник 5 класу
Куса Анастасія Володимирівна - класний керівник 6 класу
Волошина Тамара Олексіївна - класний керівник 7 класу
Сосновська Ольга Миколаївна - класний керівник 8А класу
Мухаметкалієв Андрій Казбекович - класний керівник 8Б класу
Колісник Галина Анатоліївна - класний керівник 9 класу
Байбара Зінаїда Миколаївна - класний керівник 10 класу
Пономарьова Валентина Миколаївна - класний керівник 11 класу       

                      ПЛАН РОБОТИ ШКІЛЬНОГО МЕТОДИЧНОГО ОБ'ЄДНАННЯ 
                      КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ
                                                                   І засідання
1. Аналіз виховної роботи методичного об'єднання. Завдання на 2015 - 2016 навчальний рік.
                                                                                                                      Захарченко В.В.
2. Система превентивного виховання в навчальному закладі.
                                                                                                                       Бочковий Є.О.
                                                                                                                       Колісник Г.А.
                                                                                                                        Байбара З.М.

                                                                    ІІ засідання
1. Виховання моральних принципів через формування внутрішньої культури учнів.
                                                                                                                         Лутчак Г.П.
2. Обмін досвідом між класними керівниками
- виховання у школярів національних та загальнолюдських цінностей.

                                                                    ІІІ засідання
1. Основні тенденції та зміст патріотичного виховання в сучасному навчальному закладі.
                                                                                                                          Куса А.В.
2. Творчий звіт учителів, які атестуються.

                                                                    ІV засідання
1. Використання сучасних виховних технологій.
                                                                                                                           Волошина Т.О.
2. Проектна технологія.
                                                                                                                           Мухаметкалієв А.К. 


                       СКЛАД ШКІЛЬНОГО МЕТОДИЧНОГО ОБ'ЄДНАННЯ

Лутчак Галина Петрівна - голова ШМО
Курцев Олег Миколайович - спеціаліст ІІ  категорії, вчитель математики та фізики
Мухаметкалієв Андрій Казбекович - спеціаліст І категорії, старший вчитель інформатики, фізики
Волошина Тамара Олексіївна - спеціаліст І категорії, вчитель математики
Малашенко Антон Володимирович -  спеціаліст , вчитель географії, екології, економіки

   
 ПЛАН РОБОТИ ШКІЛЬНОГО МЕТОДИЧНОГО ОБ'ЄДНАННЯ 
   ВЧИТЕЛІВ  ПРИРОДНИЧО - МАТЕМАТИЧНОГО  ЦИКЛУ



Тема «Оволодіння ефективними педагогічними прийомами та впровадження інноваційних технологій навчання»

І засідання

Тема: Освітня і самоосвітня діяльність учителя в контексті розвитку його інноваційного потенціалу
1. Підсумки роботи МО за минулий навчальний рік та завдання на новий 2014/2015 навчальний рік. Лутчак Г.П.
2. Вивчення методичних методичних рекомендацій щодо вивчення предметів природничо- математичного циклу у 2015-2016 н. р.

Сосновська О.М.
3. Аналіз навчальних програм підручників на 2015/2016 н.р. (обговорення та затвердження календарно – тематичних планів).

Сосновська О.М.

4. Готовність предметних кабінетів до роботи в новому навчальному році.

5. Ознайомлення з планами роботи вчителів та обговорення індивідуальних тем, над якими вони працюють.

ІІ засідання

Тема: «Інтеграція уроків природничо-математичного циклу як вимога сучасного освітнього процесу».

1. Формування технологічно освіченої особистості шляхом розвитку творчих здібностей у проектно-технологічній діяльності.

2. Підвищення ефективності навчання фізиці на засадах Державного стандарту базової і повної загальної сережньої освіти.

3. Обмін думками з теми “Здійснення міжпредметних зв’язків на уроках природничого-математичного циклу»

4. Семінар-практикум «Психологічні аспекти педагогічної взаємодії»

5. Проведення інтерактивних Всеукраїнських конкурсів «Колосок», «Бобер», «Кенгуру»




ІІІ засідання

Тема: « Самоосвітні аспекти удосконалення професійної компетентності вчителя в умовах інформаційного суспільства».

1. Сучасні інформаційні технології, веб-сайти.

2. Шляхи формування інформаційної компетентності учнів

3.Педагогічна майстерня «Ділимося досвідом створення власних учительських блогів»

4. Обговорення можливостей викладення власних матеріалів на навчальні сайти.

5. Аналіз проведення відкритих уроків учителями природничо-математичного циклу.



ІV засідання

Тема: «Педагогічні стратегії формування ключових компетентностей учнів у процесі навчання».
1. Система роботи над помилками як одна з основних форм подолання прогалин у заганнях і вміннях учнів.
2. Обговорення матеріалів ДПА у 9 та 11 класах з предметів природничо-математичного циклу.
3. Використання технологія наукового дослідження як один із методів роботи з обдарованими дітьми.
4. Виконання плану роботи МО в 2014-2015 н.р.
5. Аналіз навчальних досягнень з предметів за підсумкаи року.
6. Пропозиції до річного плану роботи.

Комментариев нет:

Отправить комментарий